Friday, October 4, 2013

Tertanya-tanya tentang apa itu Mary Kay?

Saya sangat berbesar hati kiranya anda sudi memberikan saya peluang samada untuk berkongsi kebaikan tentang produk kecantikan Mary Kay ataupun peluang mendapatkan pendapatan tambahan.

Samada anda hanya berminat dengan solekan asas ataupun penjagaan wajah,  ataupun penjagaan badan dan kaki,  ataupun anda memang sukakan karier yang fleksibel dengan pendapatan tiada had.

Sila hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana saya boleh merubah penampilan anda dan menaikkan keyakinan diri anda.
Jom kita bertemu untuk sesi facial percuma.  Anda tentukan sendiri kehebatan produk Mary Kay dan anda lihat sendiri bagaimana mudah dan seronok berkarier di Mary Kay.


Bersama Senior National Sales Director Pam Fortenberry-Slate dan Beauty Conaultant saya Nor Anisha untuk ke Royal Reception khas untuk pencapai anugerah di Seminar 2013

Bergambar bersama Beauty Consultant saya yang hadir ke Seminar 2013 baru-baru ini.  Semua wajah-wajah ceria ..


Kejutan untuk Top 3 Achiever kategori Court of Sharing.  Saya suka gambar ini kerana ada antara Sales Director yang tertanya-tanya siapakah yang akan muncul dalamsenarai Top 3.


Ini pula wajah saya dengan hanya foundation,  sedikit blusher dan juga lipstik. 





No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya