Tuesday, September 29, 2009

Jaminan produk

Sebuah syarikat yang boleh anda percayai,
satu produk yang boleh anda yakini

Jaminan Produk ini ialah satu bukti kepada kualiti tinggi semua produk. Ia dicipta begitu rupa supaya anda boleh berasa yakin bahawa produk yang anda beli ini adalah antara yang terbaik di pasaran . Kami komited untuk menawarkan produk berkualiti tinggi yang akan memuaskan permintaan setiap wanita hari ini.

Keselamatan produk adalah keutamaan kami
Pada tahun lazim, syarikat membelanjakan jutaan dolar untuk menjalankan lebih daripada 300,000 ujian bagi memastikan bahawa setiap produk memenuhi piawaian tertinggi dari segi keselamatan, kualiti dan prestasi.

Pakar-pakar sains menilai setiap satu ramuan dan setiap produk akhir
Semua ujian yang ketat, pengujian semula, dijalankan atau diselia oleh ahli-ahli Makmal Penyelidikan dan Pembangunan, termasuk ahli-ahli sains berkelulusan Ph.D dan ijazah lanjutan yang lain dalam bidang toksikologi, farmakologi, mikrobiologi, kimia dan biokimia.

Jaminan Kepuasan
Jika atas sebarang alasan anda tidak berpuashati sepenuhnya dengan mana-mana produk, ia akan digantikan tanpa bayaran, tukar ganti atau harga beli penuh dikembalikan beriktan barang belian itu dikembalikan kepada Perunding Kecantikan Bebas yang sah atau jika dia tidak aktif lagi, kepada Syarikat berserta dengan bukti pembelian.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya