Thursday, February 17, 2011

Berminat dengan karier bersama Mary Kay?

Anda berminat untuk memulakan perniagaan sendiri?

Hanya dengan RM180 anda akan mendapat starter kit yang mengandungi pencuci 3-dalam-1 Timewise, pelembap anti-penuaan Timewise, bedak asas ivory 200 dan beige 304, dan peralatan lain seperti cermin, sampel, brosur dan lain-lain sebagai bahan asas untuk kelas kecantikan anda.

Dan dengan tambahan sebanyak RM20, anda dapat mengikuti kursus selama 2 hari di mana anda akan diajar bagaimana hendak memulakan bisnes Mary Kay, kelas mekap, kelas penjagaan kecantikan dan lain-lain dan sebagai ganjaran setelah menjalani kursus ini dalam masa 3 bulan setelah anda bergelar Beauty Consultant, anda akan diberi baucer bernilai RM200 yang boleh ditebus dengan pembelian sebanyak lebih kurang RM1190 (harga sebelum diskaun).

Menarik bukan?

Bukan itu saja ..
Sebagai Beauty Consultant baru, anda juga layak untuk menyertai program New Consultant Bonus selama 6 bulan di mana setelah berbelanja sebanyak RM2000 (harga sebelum diskaun) dalam setiap pembelian selama 6 bulan pertama, anda berpeluang untuk mendapatkan hadiah berupa produk Mary Kay yang berjumlah sebanyak lebih kurang RM2000.
Dan sebagai ganjaran menyertai team kak has, anda juga berpeluang untuk mendapatkan hadiah berupa produk Mary Kay berharga RM100.

Sila hubungi kak has untuk mengetahui lebih lanjut tentang karier di dalam Mary Kay.
Anda boleh kelihatan cantik, berkeyakinan dan berupaya untuk mendapatkan pendapatan tambahan.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya