Tuesday, October 18, 2011

Anda ingin kelihatan 10 tahun lebih muda dari usia sebenar?

Jangan cemburu jika anda mendengar wanita lain berkata umur saya tidak lebih dari 32 tahun atau jika mereka berkata umur saya dalam lingkungan 20-an!

Tetapi itulah hakikatnya. Alhamdulillah .. itu saja yang bisa saya ucapkan.

Suatu ketika dulu, saya tidak pernah ambil kisah tentang penampilan saya ... kerana bagi saya, tiada apa yang menarik pada wajah saya. Saya selalu berasa rendah diri kerana wajah yang tidak cantik.

Tetapi pada usia 38 tahun, setelah diperkenalkan dengan produk kecantikan Mary Kay, semuanya berubah. Saya belajar tentang teknik penjagaan wajah ala Mary Kay dan diperkenalkan dengan rangkaian produk yang sesuai dengan usia dan jenis kulit dan keadaan kulit wajah saya. Hebat bukan? Kini setelah 3 tahun penggunaan produk kecantikan Mary Kay, saya dapat rasakan wajah saya lebih menarik berbanding pada usia 20 tahun dahulu.
Siapa percaya bila saya katakan umur saya 40 tahun dan mempunyai 4 orang cahaya mata? Dalam tiap kelas, teka umur saya adalah game kegemaran saya.

Ramai yang tidak percaya dan ramai yang menyangka saya amalkan pemakanan kesihatan lain untuk wajah yang awet muda, tetapi rahsianya, hanya penggunaan produk kecantikan Mary Kay.

Saya suka dengan penampilan wajah saya sekarang dan sangat berbesar hati jika ada wanita yang ingin memberi peluang kepada saya untuk menjadikan mereka berkeyakinan seperti saya.

Anda fikir anda tiada harapan untuk mendapat kulit cantik berseri? Sila hubungi saya di 016-3610628 untuk mengetahui potensi anda untuk menjadi lebih menarik.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya