Friday, May 3, 2013

Mary Kay Career Conference pada 20 April 2013


Career Conference adalah acara tahunan yang dinanti-nantikan oleh semua Perunding Kecantikan di Mary Kay.
Setiap kejayaan separuh tahun pertama diraikan di sini.
Tahun ini seramai lebih dari seribu Perunding Kecantikan telah menghadiri acara berprestij ini.
Kejayaan kami diraikan di atas pentas,  dan sudah semestinya perkongsian daripada Pengarah Jualan dan mentor-mentor hebat di Mary Kay.



Tema tahun ini "One Woman Can" sempena ulangtahun ke-50 Mary Kay.
One Woman Can Inspire.  One Woman Can Do Miracles.  One Woman Can Dream Big.
Yang mana satukah anda?



Antara konsultan saya yang hadir.  Dari Johor Bahru,  Kota Bharu dan Besut.  Semuanya datang dari jauh semata-mata untuk mengaut ilmu dan mendapatkan semangat dan inspirasi.  Sebelum ke sini,  mereka menyangka Career Conference pastinya membosankan tetapi di penghujung acara,  mereka kata ianya adalah sebaliknya.  Masing-masing tidak sabar untuk pulang ke tempat masing-masing untuk mencurahkan segala apa yang telah dipelajari bersama ahli pasukan mereka yang lain yang tidak dapat hadir.



Red Jackets yang bergaya!



On-stage recognition untuk Pink Car Unit achiever.  Kami adalah pemilik kereta pink ke-44 di Mary Kay Malaysia.
Kejayaan di luar jangkaan.  Disebabkan itu tidak ramai konsultan dari unit saya yang hadir.  Ahli pasukan saya kebanyakannya dari luar Kuala Lumpur.  Walau bagaimanapun,  saya tetap bersyukur di atas sokongan dan kasih sayang ahli unit Crystal Swan pada saya.  Dan kepercayaan yang mereka berikan kepada saya.



On-stage Recognition buat ahli pasukan saya,  Nor Anisha Othaman yang sudahpun on-track untuk cincin berlian pertamanya di Mary Kay.  Tahniah Sha!  You can do it!!


Ketika mula-mula ke Career Conference sebagai Perunding Kecantikan baru di Mary Kay,  saya sangat kagum melihat Pengarah Jualan dengan lanyard yang panjang dengan ribbon.  Setiap ribbon mewakili pencapaian setiap konsultan.
Dan kali ini,  citi-cita untuk mendapat lanyard yang berjela tercapai. Pastinya matlamat saya untuk mendapatkan l anyard yang lebih panjang pada Seminar 2013 nanti!



Haaa .. ini model bidan terjun.
Hanya di Mary Kay saya berpeluang menjadi model.  Di Mary Kay segalanya mungkin.
Saya telah dipilih untuk memperagakan Sales Director suit terbaru di Mary Kay yang akan mula dipakai pada Seminar 2013 September ini.

Menarik kan Career Conference Mary Kay?
Anda berpeluang untuk belajar,  mendapatkan inspirasi,  motivasi dan semangat untuk terus mara ke hadapan.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya