Friday, May 3, 2013

Pink Car sudah menjadi milik saya!!

3 Mei 2013
Kereta Toyota Altis berwarna merah jambu sudah sedia untuk dibawa pulang ke rumah!
Sangat teruja dibuatnya.  Unit kami kini sudah menjadi Mary Kay Pink Car unit!!
Sejak diberitahu bahawa unit kami telah berjaya menamatkan Pink Trophy on Wheels Challenge pada 31 Mac lalu,  saya masih bagai berada di awangan.  Masih tidak percaya.  Masih boleh tersenyum sendirian memikirkannya.  Masih tertanya-tanya bagaimana saya berjaya menamatkan cabaran itu.
Tetapi saya tetap bersyukur kerana doa dan impian saya dikabulkan Allah.

Dan hari ini,  saya menuju ke Subang Jaya untuk mengambil kereta idaman setiap konsultan di Mary Kay.



Serba pink ..



Acara penyerahan kunci kereta daripada Danny.

Anda suka dapat hadiah kereta berwarna pink?  Toyota Altis?  Anda ingin tahu bagaimana caranya?
Sangat mudah.  Tiada paksaan.  Cuma perlu komitmen.
Hubungi saya di 016-3610628 jika anda juga impikan sebuah kereta Toyota Altis berwarna pink ini.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya