Tuesday, September 30, 2014

Flawless skin

Wajah licin semulajadi? Syukur kepada Tuhan.  Senang untuk dimekapkan. Tak perlu mekap yang tebal. Janji kulit wajah sentiasa cukup lembapan.

Wajah banyak cela. 
Parut berlubang. Kesan jerawat. Kesan chicken pox. Pori-pori kasar. Tompokan sana sini. Kulit berkedut. Jangan risau. 
Kami boleh bantu anda mengatasi masalah itu. Sekurang-kurangnya mengurangkan kesan cela itu. Dan kita gunakan teknik yang betul untuk mengurangkannya dan melicinkannya.
Mary Kay ada pelbagai produk untuk membantu anda.  Selain produk penjagaan wajah untuk memulihkan kembali kulit anda, 
Mary Kay juga mempunyai rangkaian kosmetik untuk menambahbaikkan penampilan wajah anda.  Antaranya Foundation Primer yang digunakan sebagai asas kepada foundation atau bedak asas. Pilihan antara CC cream atau TW liquid foundation mengikut keadaan kulit.  Pilihan Translucent powder atau Mineral Powder Foundation untuk kemasan yang lebih cantik dan gebu.
Wow! Semua ini ada di Mary Kay.  Dan paling bagusnya, anda berpeluang untuk belajar cara penggunaannya dan mencubanya pada wajah anda sendiri.
Hebat kan?
Jom hubungi saya untuk mencubanya.  Dan kongsikan dengan saya apa pendapat anda selepas itu.


Penggunaan CC cream dahulu.  Nampak kilatan sedikit.  Diikuti dengan Translucent Powder dan nampak agak matte.  Kemudian cheekcolor dan highlighter pada cheekbone untuk menampakkan tulang pipi.  Dan dah siap .. 

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya