Saturday, September 20, 2014

Jom belajar tentang fakta kulit dan produk

Yang saya sukakan tentang Mary Kay adalah ilmu yang dikongsikan.

Sebelum Mary Kay, saya selalu membeli produk kecantikan di kaunter.  Apa yang saya beli adalah apa yang saya lihat dalam iklan di majalah, televisyen atau di billboard.  Tidak pernah saya tahu fungsi produk itu.  Tidak pernah saya tahu masalah kulit saya yang sebenarnya kekeringan itu.  Tidak pernah saya tahu kulit boleh menjadi lebih muda dari usia sebenar saya.  Betapa banyaknya wang yang telah saya bazirkan dengan membeli produk yang tidak diperlukan.  Dan betapa membazirnya saya berbelanja membeli produk kecantikan sebelum ini tanpa mendapat hasil yang diinginkan.

Kini saya tahu jenis kulit saya.  Dan saya tahu produk apa yang kulit wajah saya perlukan dan untuk memudakan kulit wajah saya.  Semua saya pelajari di Mary Kay.  Dan semuanya percuma.  Dan sekarang tugas saya pula berkongsi ilmu yang ada bersama konsultan-konsultan di Mary Kay.

Jika anda seperti saya .. yang sukakan kecantikan dan cintakan ilmu, anda pasti akan sukakan Mary Kay.  Mari sertai pasukan Crystal Swan unit saya.


Banyaknya ilmu yang ingin dikongsi .. 


Pinjam kata-kata ESSD Nafisah .. those who show up will move up.  Ilmu itu sangat penting .. kerana dengan ilmu juga kita akan berasa lebih yakin.  Dan seseorang wanita itu akan nampak lebih cantik apabila dia yakin dengan dirinya


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya