Friday, March 6, 2015

Spread the Love to East Coast - Kota Bharu

Spread the Love to East Coast di Kota  Bharu telah berjalan lancar. Alhamdulillah.

Seramai 247 orang tetamu dan Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay telah hadir.
Dan seramai 34 orang konsultan baru telah mendaftar.

Wow! Hebatnya wanita Kelantan.

Bangga saya dengan anda

Terasa hilang kepenatan terbang  dari Subang di awal paginya. Menjaga kaunter mini beauty fair selama 2 jam. Dan menjadi emcee majlis itu. Dan terbang  pulang ke Subang semula.

Banyak yang saya dapat dari aktiviti hari tersebut.
Mengajar BC di Kelantan cara menjual on-the-go produk Mary Kay.
Menjadi emcee untuk majlis rasmi Mary Kay. Ini cara saya mengatasi ketakutan bercakap di hadapan orangramai.
Dan Allah memberi saya seorang BC baru juga pada hari itu. Ini yang saya selalu gelar .. rezeki dari langit. Kerja seikhlasnya dan rezeki pasti ada.

 
Antara tetamu dan BC yang hadir. Bersemangat emcee dengan kehadiran mereka ..
 
Tu dia .. emcee of the day .. kali pertama menjadi emcee tak bergaji .. anyway,  this is how I overcome my fear.  Malu pun ada especially bila ditenung lama-lama .. walaupun yang merenung tu wanita juga hahaha
 
Sempat posing lagi .. memang gila glamer lah ni hahaha

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya