Saturday, February 6, 2016

I am A Mary Kay Beauty Consultant

I am a Mary Kay Beauty Consultant.
And I am proud of that!!
I don't only teach women on how to take care of their skin, or how to enhance their looks using Mary Kay colors, but I also show them how to earn money and unleash their inner potential to lead people and be more confidence. 
 
 
 
Tujuh tahun berkerjaya bersama Mary Kay.
18 tahun berkerjaya di bidang Information Technology.
Bermula hanya dengan suka-suka secara part time, akhirnya inilah pilihan hati.
Cantik atau kelulusan universiti bukanlah syarat untuk berjaya di Mary Kay. Tetapi cukup sekadar suka belajar, rajin berusaha, punya kesungguhan dan seorang yang penyayang.
Anda bukan bersendirian di Mary Kay. Ada ramai yang sudi membantu. Jadi tidak perlu risau. 
 
 
My ultimate goal! To be a Nastional Sales Director.
Bukan kerana pendapatan lumayan itu.
Tetapi kerana saya mahu menjadi inspirasi kepada wanita di sekeliling saya. Saya mahu lebih ramai wanita Melayu beragama Islam pergi sejauh itu. Saya mahu tunjukkan pada dunia bahawa di Mary Kay, kita mampu membuat pilihan. 

Anda mahu bersama saya?

Saya sangat berbesar hati untuk membantu anda!!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya