Wednesday, September 5, 2018

Mary Kay facial


Wah .. rindunya nak ber SCC ...
Jom. Siapa nak main-main mekap dengan saya?
Atau belajar DIY facial dengan saya. Atau pun yang saja suka-suka nak cuba produk Mary Kay.
Saya sediakan semuanya. Produk. Khidmat nasihat. Servis. Segalanya. Percuma sahaja.
Jangan takut. Tiada paksaan pun.

Kalau nak datang ke beauty center saya boleh.
Kalau nak saya datang ke pejabat anda juga boleh.
Kelas selama 2 jam sahaja. Dan tak perlu ramai pun. 3 orang pun dah ok. 20 orang paling ramai. 200 orang boleh juga diatur.
Jangan tunggu lagi.

Jom kita jumpa. Anda memang tak kan menyesal.

Ops .. lupa nak cakap. Terbuka kepada wanita sahaja ya ..

Terimakasih kerana sudi membaca ya ❤

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya