Thursday, March 19, 2020

Usia vs Wajah : Remajakan kembali wajah anda!!

Skincare apa yang boleh mudakan kembali wajah?

Mary Kay Youthfinity set.

Set penjagaan wajah premium terbaru di Mary Kay!!
Berapa ringgit anda sanggup bayar untuk dapatkan skincare yang berkualiti dan selamat? Yang nampak hasilnya?
RM100? RM500? RM1000? RM2000?
Jangan terkejut. Memang ada produk berharga ribuan ringgit. Memang ada serum berharga lebih RM2000. Untuk hasil yang dimahukan.

Saya nak share tentang set penjagaan wajah paling saya suka buat masa ini.
Youthfinity set.
Kali pertama keluar dulu, hanya ada serum. Saya mula pakai. Memang happy sangat dengan hasilnya.
Kemudian keluar pula pelembap dan krim mata. Wow!! Memang puas hati betul. Hilang garis halus di sekitar mata. Crowsfeet, dark circle dan eyebag memang anda takkan jumpa di mata saya.
Dan kini, Face Oil. Makin glowing wajah saya. Dan semestinya hilang garis halus di wajah, dan nampak wajah lebih tegang.

Semua orang wajib cuba Youthfinity Set ini tau.

Lihat lah wajah saya ini.

Semua gambar diambil dengan front camera. No beauty. No filter.

Ini wajah saya tanpa mekap. 

Dan ini hanya dengan sapuan foundation yang sangat nipis. Tak banyak beza pun kan? Sebab kulit dah sihat dan cantik dengan penggunaan Mary Kay Youthfinity skincare set.

Berminat untuk mudakan kulit wajah anda?

Hubungi saya di 016 361 0628.
Hasni Mary Kay

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya