Saturday, October 31, 2009

SKIN CARE CLASSES

SKIN CARE CLASS (SCC) bertempat di Jaya33 pada 24 October 2009



Ini merupakan SCC pertama kak has bersama SD Fiza. Selepas menghadiri SCC bersama SD Fiza barulah kak has berasa yakin untuk menghoskan sendiri facial. Thanks Fiza. You are a great leader.


Terimakasih pada Wanie dan Ija yang sudi meluangkan masa untuk menghadiri SCC kak has hari tu ya ..




















Wanie dan Ija sedang asyik mendengar penerangan yang panjang lebar. Sebelum scc dimulakan, pelanggan akan diperkenalkan kepada pengasas produk Mary Kay dan produk-produknya. Dan setiap pelanggan juga akan diberi peluang untuk mencuba barangan Mary Kay yang terdiri daripada set kecantikan kulit, penjagaan badan, penjagaan bibir dan mekap.


Hanya sebelah bahagian wajah dikenakan masker untuk menunjukkan perbezaannya. Bibir juga telah dipakaikan masker bibir (pada bibir bawah sahaja). Perhatikan perbezaan bibir atas dan bibir bawah. Bibir bawah kelihatan merah secara semulajadi. Ini adalah kerana sel-sel kulit bibir yang telah mati telah disingkirkan dan hasilnya bibir yang merah, licin dan lembut. Lip spa hanya perlu dilakukan sekali dalam seminggu.


Model yang berkulit normal to dry telah mengenakan botanical set formula 2. Kesannya, kulit kelihatan lembap. Blackhead juga telah hilang. Kulit kelihatan lebih halus. Ija seakan tidak percaya blackheadnya boleh hilang dengan mudah sahaja. Tak perlu picit-picit lagi.



Wani yang berkulit berminyak telah menggunakan botanical set.

Bahagian yang telah dipakaikan clay mask sebelah kiri anda. Cuba lihat blackhead yang telah dihilangkan selepas penggunaan mask. Kulit juga kelihatan kurang berminyak. Pori-pori juga kurang jelas.





Wajah selepas facial dan basic make-up. Kulit kelihatan flawless dan berseri selepas model mengenakan foundation, mineral powder foundation, mineral cheek color, lipstik dan pengilat bibir.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya