Saturday, January 23, 2010

Kisah Benar

Dalam setiap SCC, pengalaman penggunaan produk kecantikan inilah yang akan kak has ceritakan pada pelanggan.

Kak has memang dari dulu sukakan bidang kecantikan ini. Masa mula-mula bekerja dulu, produk kecantikan yang kak has guna cumalah pencuci dan pelembab jenama Clarins. Kosmetik pula terdiri daripada produk berjenama Estee Lauder, CD, Bobbi Brown, Body Shop dan Artistry.
3 tahun kemudian, kak has telah bertukar kepada produk MLM berjenama Neways. Kemudian AG2000. Dan yang terakhir dan paling lama adalah SKII.

Kak has memang tidak begitu arif tentang cara-cara penggunaan produk. Rutin harian dulu-dulu cumalah, cuci muka sekali sehari dan sapukan pelembab pada waktu pagi sahaja.
Tetapi, dua tahun lepas, kak has telah diperkenalkan dengan produk kecantikan Mary Kay. Mula-mula kak has memang tidak berminat langsung tetapi atas dasar kesian, kak has tetap mencuba free facial yang dianjurkan oleh teman sepejabat. Nyata percubaan itu tidak sia-sia. Produk pertama yang kak has beli adalah eye makeup remover dan mineral powder foundation, diikuti oleh foundation dan set kecantikan wajah. Ianya memang begitu memikat hati.

Sekarang, selepas lebih setahun menggunakan produk kecantikan Mary Kay, kak has dapati, kulit wajah semakin berseri. Garis halus tiada. Tona semakin sekata. Sesiapa yang melihat selalunya akan memerhati dengan lebih dekat lagi. Mungkin cuba mencari cela di wajah.
Apa yang pasti, kak has tidak pernah berahsia tentang usia.


Inilah antara barangan wajib yang kak has gunakan dari dulu sampai ke hari ini.

No comments:

Post a Comment