Thursday, January 21, 2010

SCC bersama pelajar IPTA

Baru-baru ini, kak has telah menerima jemputan untuk Skin Care Class daripada Hanie. Hanie sangat berminat dengan produk kecantikan Mary Kay dan telah lama mencari maklumat mengenainya melalui internet. Tetapi sebelum membuat keputusan untuk mencuba produk ini, Hanie inginkan kepastian samada ianya benar-benar berkesan seperti yang selalu diwar-warkan di forum-forum.
Dengan kesediaan kak has untuk membuat facial sebelum setiap jualan, Hanie telah memilih untuk bertemu kak has.

Lewat petang Ahad lalu, kami telah bertemu di rumah Hanie. Kawan-kawan serumah semuanya agak keberatan untuk mencuba tetapi setelah dipujuk, akhirnya mereka semua bersetuju untuk mencuba facial yang kak has tawarkan. Ianya percuma dan rugilah kalau tak mencuba!
Percubaan mereka semua nyata tidak sia-sia. Aisyah, Tira, Ubai dan Una nyata teruja dengan kesan segera pada wajah mereka. Disebabkan usia mereka yang masih muda, pipi yang dipakaikan masker kelihatan ternaik sedikit. Itu baru sekali pakai. Kalau dah mula pakai secara berdisiplin, pasti kulit awet muda nanti.
Seronok kak has melihat gelagat mereka berlima.

Semuanya begitu teruja sampaikan kata Hanie, dua hari selepas scc tu pun mereka masih bercerita tentang Mary Kay.

Kepada Hanie, terimakasih sebab mengundang kak has tempohari ya. Lain kali boleh kita bertemu-janji lagi bersama kumpulan yang lain pula ya.

Kepada anda semua, apa lagi .. kalau inginkan free facial, hubungi kak has ya ..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya