Sunday, September 30, 2012

Memperkaya Kehidupan Wanita bersama Mary Kay

Bulan September telah pun berakhir.
Bulan Oktober baru sahaja bermula.
Penuh pengharapan.  Penuh semangat baru.
Bulan September telah saya tutup dengan pelbagai pengalaman.  Pahit dan manis.  Tetapi yang manis tetap menjadi kenangan.
Bermula dengan musim Raya open house yang telah memberi peluang kepada saya bertemu dengan lebih ramai wanita untuk berkongsi kebaikan tentang Mary Kay.
Kemudian berkongsi pengalaman bersama usahawan-usahawan di bawah naungan MentorNiaga.com untuk sama-sama membantu rakan-rakan usahawan untuk terus maju dalam bidang masing-masing.
Dan Seminar 2012 yang sangat indah.  Bertemu dengan National Sales Director Pam Fortenberry-Slate dan pengalaman di malam anugerah.  Pengalaman paling indah dalam kerjaya saya di Mary Kay!
Dan tidak lupa juga,  peluang bertemu kembali dengan sahabat dari sekolah menengah yang datang ke kelas penjagaan wajah saya setelah 24 tahun tidak berjumpa.  Seperti juga,  teman baru di Facebook yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk membantu mereka memperkaya kehidupan mereka.  Dan teman-teman kepada sahabat lama dan sahabat baru yang bersungguh-sungguh ingin kelihatan lebih anggun. Bukankah ianya sesuatu yang sangat berharga? 
Segala lelah mengadakan kelas penjagaan wajah bermula di sekitar Shah Alam,  Kajang,  Bangi,  hingga ke Johor Bahru,  Pulau Pinang dan Kota Bharu sangat-sangat berbaloi.  Bertemu ramai wanita dari golongan surirumah,  guru tadika,  guru sekolah,  pensyarah UKM hinggalah ke doktor .. Semuanya percaya bahawa Mary Kay dan saya dapat membantu mereka mencapai impian mereka.  Insya'Allah.  Dengan izin Allah,  impian kita akan terlaksana.

I Love my Mary Kay!!
 
Sekiranya anda berada di sekitar Alor Setar, Kedah atau Pulau Pinang atau Johor Bahru atau Kota Bharu atau Kuala Terengganu atau Kemaman atau Seremban,  kini untuk menggunakan produk antarabangsa ini bukan lagi satu yang mustahil,  kerana saya telah pun mempunyai Beauty Consultant di kawasan ini untuk membantu anda!!
 
Atau kiranya anda berada di sekitar Kuala Lumpur,  Shah Alam,  Bangi,  Kajang,  Putrajaya,  Raub,  Seremban,  Damansara,  Petaling Jaya,  Puchong, Sungai Buloh sila hubungi saya untuk mendapatkan sentuhan peribadi daripada saya sendiri ya!! 

 

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya