Wednesday, September 19, 2012

Testimonial : Lip spa dan Masker

Ini gambar masa di awal penglibatan saya di bidang Mary Kay.  Gambar kegemaran saya bersama pengguna setia Mary Kay.  Sudah hampir tiga tahun dia setia bersama Mary Kay dan saya.  Thank you my darling Wani!! 
 
 
Gambar diambil ketika Wani sedang bermasker dan setelah bibirnya dimaskerkan juga.  Cuba lihat,  masker dipakaikan pada sebahagian wajah sahaja untuk menunjukkan perbezaan antara kedua belah wajahnya.  Dan masker seharusnya jangan terlalu rapat dengan bibir kerana bahagian bibir adalah kawasan yang tiga kali lebih sensitif daripada bahagian wajah yang lain.
Apa yang ingin saya paparkan adalah kesan selepas bibir dimaskerkan.  Nampak perubahan bibir bawahnya yang lebih merah,  nampak licin dan sebenarnya lebih lembut berbanding bibir atasnya.
Bibir kita akan menjadi kusam juga tau.  Disebabkan sel-sel kulit mati.  Dan dengan itu,  ia haruslah dibuang supaya bibir jadi lebih cantik dan nampak lebih sihat.

 
Ini pula gambar selepas masker.  Gambar kawan Wani,  Iza.  Yang datang menemani Wani untuk free facial.  Masalah Iza adalah pori-pori yang kasar dan blackhead.  Anda nampak hasilnya selepas masker?
Pori-pori lebih halus,  dan blackhead yang telah kurang.  Hidungnya yang sangat ketara bukan?  Apa yang terjadi apabila anda ke salun kecantikan untuk membuat facial?  Pernahkah kulit wajah anda dipicit-picit untuk dikeluarkan blackhead itu?  Mengapa harus disiksa kulit wajahmu?  Dengan Mary Kay,  semua ini dilakukan dengan sangat lembut dengan sendiri.  Dan dengan produk yang sangat selamat.
 

No comments:

Post a Comment