Saturday, November 24, 2012

The Bloomin' Couch: How to : Determine your skin undertone

Baru-baru ini,  saya telah menghadiri kursus Grooming & Etiquette yang telah disampaikan oleh Datin Azrene.
Sungguh berguna terutama buat diri saya sendiri dan pelanggan Mary Kay saya.
Antara yang saya pelajari adalah mengenali warna-warna yang sesuai untuk tiap wanita berdasarkan undertone kulit mereka dan sifat paling ketara di wajah mereka.  Sungguh menarik!  Padanlah kadang-kadang kita nampak ceria dan kadang-kadang nampak lesu tak bermaya.  Betapa warna yang sesuai memainkan peranan dalam penampilan kita.

Untuk yang berminat,  boleh lihat link di bawah ..

The Bloomin' Couch: How to : Determine your skin undertone: Hello beauties! Last Friday I did a post about red lipstick, and quickly touched on undertone. But I'm going in depth on this subject, si...

Saya akan menghadiri kelas selanjutnya untuk memahirkan lagi diri saya dalam membantu diri wanita-wanita di luar sana mencari warna yang sesuai dengan mereka,  samada untuk foundation,  lipstik,  pembayang mata,  tudung dan juga pakaian.

Group photo bersama Datin Azrene,  Datuk Fazley dan Imran Ajmain ..
 

Bersama Datin Azrene
 

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya