Tuesday, March 5, 2013

SD Retreat ke-2 di Lone Pine Resort Batu Feringhi Penang

Hujung minggu lepas semua Sales Director dari Pam-Fortenberry Slate Area telah ke Lone Pine Resort,  Batu Feringhi Penang untuk Sales Director Retreat.

Ini adalah retreat kedua saya di Mary Kay.  Sangat mengujakan.  Manakan tidak?  Kami ke sana bersama Senior National Sales Director kami,  Pam.  Tempatnya pula?  Sangat cantik dan menenangkan.  Makanannya?  Fuh ... Fantastic!!  Dan ilmu yang dikutip?  Sangat-sangat berharga.

Pengalaman paling manis ... saya terpilih untuk berkongsi setelah berjaya mendapat tempat dalam Top 5 Unit Production dalam Pam's Area.  Di kesempatan ini,  saya telah berkongsi sedikit tip bagaimana sesebuah perhubungan itu dapat membantu dalam memajukan karier di Mary Kay.  Dan bagaimana seorang Sales Director boleh menjadi inspirasi kepada ahli di dalam unit mereka.

Selain dari itu,  paling manis apabila saya berkali-kali naik ke pentas untuk menerima anugerah pertengahan tahun.  Semangat kian membara.  Impian saya semestinya untuk mendapatkan hadiah Pink Car Toyota Altis pada ulangtahun ke-50 Mary Kay tahun ini dan 4 bentuk cincin berlian pada Seminar 2013 ini.  

Pemandangan pada waktu malam

Antara aktiviti pantai yang disediakan

Pantai persendirian

Kolam renang 

Bilik kami

Cantiknya.  Tempat ini biasa digunakan untuk majlis perkahwinan ala taman


Ready for Dinner

Bersama otai hebat di Mary Kay

Last minute preparation for the speech 

Sharing dari hati saya

Inilah SNSD Pam kami.  Cantik kan?

Kali pertama menyentuh tapak sulaiman.  Bawah tu penuh dengan kaki kecilnya.  Subhanallah!!  Masih hidup.  Lalu kami campakkan ia ke laut.

Star fish yang telah mati






No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya