Sunday, December 8, 2013

Mary Kay Pink Car Rally

Sempena dengan sambutan ulangtahun ke 50 Mary Kay,  Mary Kay Malaysia telah menganjurkan Pink Car Rally pada 5 Disember lepas.  Sebanyak 32 buah Mary Kay Pink Altis berkumpul di Taman Tasik Titiwangsa untuk bergambar kenangan.  Sungguh teruja saya dibuatnya.  Sangat istimewa kan.

 


Antara Sales Director terawal yang tiba di lokasi penggambaran.


Bersama Pink Car kebanggaan saya!!


Bersusun Pink Car masing-masing


Bersama pemilik Pink Car dari Pam Forternberry-Slate Area


Cantik kan?  


Jurugambar profesional sedang beraksi


Semua 32 Sales Director bergambar kenangan bersama Pink Car kami


Sangat cantik!!  Gambar yang diambil oleh Jurugambar profesional,
David.  Yang juga suami kepada ESSD Polly



Selepas shooting,  kami dibawa ke Dome Cafe, The Intermark untuk makan tengahari.  Thank you Mary Kay!!


Bergambar kenangan bersama mentor saya

Sungguh istimewa kan?  Baru 4 tahun saya di Mary Kay,  tetapi pelbagai hadiah,  pencapaian dan penghargaan yang telah saya terima.  Wajah semakin cantik,  muda dan ceria.  Hati semakin berbunga-bunga.  
Saya sangat berbesar hati kiranya anda sudi memberi peluang kepada saya untuk berkongsi dengan anda tentang peluang di Mary Kay.
Jika saya yang dahulunya hanya seorang pekerja bank boleh memiliki semua ini,  mengapa tidak anda?

PM saya di 016-3610628 sekarang juga.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya