Wednesday, November 19, 2014

Business with Knowledge

Mahu berniaga. Dan bukan berniaga semata-mata kerana wang.
Mary Kay lah jawapannya.

Ketika kelas penjagaan wajah sedang berlangsung, saya ditanya apakah kelebihan menjadi seorang  Perunding Kecantikan aka Beauty Consultant. Dengan penuh yakin, saya menjemputnya untuk bertemu selama 30 minit pada keesokan harinya. Untuk sesi temuduga. Untuk melihat kelayakannya. Untuk memberi petunjuk bagaimana dia juga boleh melakukan sepertimana saya. Untuk berkongsi tentang kerjaya di Mary Kay.  Dan ini semua saya lakukan sendiri. Tidak perlu menjemput "upline" saya.  Kenapa? Kerana kami telah dibekalkan dengan ilmu yang diperlukan. Samada ilmu tentang  penjagaan wajah, ilmu tentang produk dan ilmu tentang kerjaya di Mary Kay. 
Ini yang selalu saya katakan, business with knowledge.

Alhamdulillah. Kerjaya saya ini bukan hanya menjual mekap. Bukan hanya mementingkan kecantikan. Tetapi ianya  lebih besar dari wang ringgit dan wajah yang menggoda.  Anda ingin tahu apa yang saya maksudkan?  Jom kita bertemu di Mary Kay Training Center pada Sabtu ini jam 10 pagi. Mungkin anda sedang mencari kerjaya yang dapat memberikan satu atau lebih dari senarai ini:
1. Pendapatan tambahan (money)
2. Penghargaan (rewards/recognition)
3. Pembangunan diri (self growth)
4. Kereta percuma (career car)
5. Kemajuan dalam kerjaya (advancement)
6. Menjadi seorang Boss (be your own Boss)

Bagi saya, di Mary Kay lah saya berjaya membina keyakinan diri.  Dan memdekatkan diri dengan Tuhan yang Maha Kuasa. Dan memberikan tumpuan pada anak-anak.  Dan dapat membantu masyarakat.

Hubungi saya di 016-361 0628 jika anda mempunyai impian untuk mendapatkan  sepertimana yang saya dapat.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya