Thursday, June 4, 2015

Magical May

Wow!
One of the best days in my whole Mary Kay career.
Hari ini di Sales Director Development Day, saya dikejutkan dengan 3 kejayaan.
Semestinya kejayaan mencapai tahap Senior  Sales  Director dengan kelahiran dua orang offsprings pertama saya pada bulan Mei 2015.
Dan juga saya berjaya menjadi Top Director dan Top Unit Recruiter.
Dan juga pencapaian unit produksi tertinggi dalam 12 bulan.
Tidak disangka-sangka.
Hanya ucapan Alhamdulillah.
Saya hanyalah wanita biasa.
Tetapi saya mampu mendapatkan ini semua hasil usaha saya di samping sokongan dari banyak pihak. Dan juga dengan keizinan Allah.
Jika anda mahu mencapai kejayaan yang sama atau lebih baik dari saya, saya bersedia berkongsi segala ilmu yang saya ada ini.
Seikhlasnya.
Dengan harapan ia dapat membantu anda mencapai impian anda itu.
 
Bersama Ms Moriko.  Yang sentiasa excited.
 
Anda suka kumpul sijil?  Jom bersama pasukan saya.  Dan saya akan anda bagaimana cara untuk mendapatkanny 

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya