Wednesday, October 14, 2015

Mykonos ... saya sudah jatuh cinta

Mykonos Greece .. tak pernah terlintas untuk tiba ke sini ..
Alhamdulillah .. dengan Mary Kay, saya berjaya melihat sendiri ciptaan Allah ini. Indahnya Mykonos ..
Birunya dan jernihnya air laut nya .. ditambah dengan bangunan di sekitar pantainya yang sengaja dicat dengan warna putih.
Sekali pandang bagaikan kapas. Dua kali pandang bagaikan biskut diselaputi gula.
Suatu hari nanti saya mahu kembali ke sini lagi ..
Bagaikan lukisan. Di belakang saya, di tengah lautan Aegan, kapal kami ms Zuiderdam

Presiden Mary Kay Inc, Mr David Holt yang mengiringi kumpulan kami dari Malaysia ketika di Mykonos. Gereja putih bagaikan biskut di belakang kami. Dibina sedemikian rupa untuk mengaburi mata musuh dari tengah lautan

Dan ini pohon zaitun. Di mana-mana .. dan yang istimewanya, ia sangat tinggi. Lihat batangnya yang sangat tua tu

Gambar paling saya suka. Kombinasi dua ciptaan Allah yang sangat cantik. Alhamdulillah .. dipertemukan di sini

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya