Tuesday, June 21, 2016

Budapest .. impian menjadi kenyataan

Akhirnya ...
Impian ke Budapest, Hungary tercapai.

Hungary, salah sebuah negara di Timur Eropah. Tidak pernah ada dalam senarai negara pilihan. Kerana kos perbelanjaan ke sana yang sangat tinggi.
Tapi saya tahu. Budapest sangat cantik. Yang terkenal dengan bangunan-bangunannya yang cantik. Muzium. Dan thermal bath.

Dan saya akan ke sana bersama suami tercinta pada bulan Oktober ini. Setelah berjaya menamatkan cabaran Top Directors Trip kali ini. Paling manisnya, saya juga akan diberikan wang saku sebanyak RM6000. Cukuplah untuk buat persediaan ke sana. Alhamdulillah

Wow! Tak sabar menanti Seminar September jni untuk diraikan di pentas seminar
Dan semestinya tak sabar menanti Oktober ini untuk terbang ke sana ...

Jika anda seorang kaki travel .. atau anda tidak pernah bercuti hingga ke luar negara, jom sertai saya. Kerana di Mary Kay anda berpeluang ke luar negara secara percuma.

Hubungi saya di 016 361 0628 untuk ketahui bagaimana Mary Kay boleh berikan peluang sebegini kepada anda

Parliament House

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya