Tuesday, June 21, 2016

Nak join team saya?

Peluang untuk menyertai pasukan saya bulan Julai ini sudah dibuka.

Anda hanya perlukan 2 sebab sahaja untuk menyertai pasukan saya iaitu:
1.  Anda hanya mahu menjadi pengguna produk sahaja dengan menikmati harga istimewa di samping mendapatkan pelbagai hadiah menarik ATAU
2. Anda mahu memulakan kerjaya di bidang kecantikan dengan modal yang rendah tanpa apa-apa pengalaman. Anda akan dilatih secara percuma. Dan saya akan membimbing anda hingga berjaya dengan syarat anda bersedia untuk belajar.

Menarik bukan?
Hubungi saya di 016 361 0628 untuk keterangan lanjut.

Gambar ini antara aktiviti kami di Mary Kay. Belajar hingga ke luar negara yang ditaja sepenuhnya oleh Mary Kay.

Pilihan di tangan anda. Buatlah pilihan yang bijak.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya