Friday, April 27, 2018

Career Conference 2018

Wah hari ini Mary Kay Malaysia dah upload gambar sekitar Career Conference 7 April lepas.
Dah basi?
No way ..
Masih segar dalam ingatan saya.
Masih teruja.
Manisnya kenangan itu.

Berada di atas pentas seorang diri. Di hadapan ribuan wanita yang terdiri daripada pelbagai bangsa, agama dan latarbelakang.
Menjadi fokus selama hampir sejam.
Bayangkan perasaan saya waktu itu.
Nervous? Of course.
Was it so obvious? I think it was still under controlled.
Apakah tips nya? Cari siapa di antara ribuan pendengar itu yang nampak sangat excited mahu mendengar. Dan fokuslah kepadanya seolah-olah kita sedang berbual dengannya.

Peluang yang mungkin tak akan berulang lagi. Semestinya saya mahu lakukan yang terbaik dan mahu meninggalkan seribu kenangan manis buat pendengarnya.

Harapan saya moga perkongsian pada hari tersebut telah berjaya membuka minda ramai  perunding kecantikan Mary Kay untuk memulakan kerjaya mereka di Mary Kay dengan lebih yakin dan akan terus berjaya.
Dan semoga saya mendapat peluang seperti itu lagi di masa hadapan.

Happy dapat bergambar di atas pentas ini bersama Global SNSD Pam Fortenberry-Slate. Saya hanya wanita biasa. Tetapi punya impian yang sangat besar iaitu mahu membawa ramai wanita berada di puncak kejayaan bersama-sama dengan saya. Dan semestinya mahu terus berbakti kepada agama, bangsa dan keluarga saya. Pendorong utama saya semestinya suami, anak-anak, mak dan anda semua.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya