Saturday, February 6, 2010

Berminat dengan produk Mary Kay tapi bagaimana ingin mendapatkannya?

Kak has di Petaling Jaya. Pelanggan di Utara dan di Selatan tanahair, dan mungkin juga di negeri di bawah bayu. Bagaimana ingin berurusan dan berjual beli? Jangan bimbang ...


Kita ada telefon, boleh sms atau telefon bila-bila masa.
Kita ada internet, boleh PM bila-bila senang.
Dan semestinya, kita perlu berjumpa untuk bertemu-janji. Tanpa internet mungkin kita tidak kenal. Tanpa telefon mungkin kita tidak dapat beramah mesra. Tanpa perjumpaan kita tidak dapat bertemu-janji. Tanpa temu-janji tiada facial. Tanpa facial tiada pertalian. Tanpa pertalian tiadalah perhubungan yang berterusan dan seterusnya tiada kesetiaan.
Walaupun kita mungkin bertemu di alam maya, kak has akan mencuba sedaya upaya untuk bertemu dengan pelanggan.


Prospek pernah bertanya bagaimana mungkin berurusan secara jarak jauh?
Mula-mula, kita perlukan facial. Kak has cuma boleh memberikan produk yang sesuai dengan masalah dan keperluan pelanggan melalui facial. Selain daripada itu, ianya adalah peluang bagi kak has memperkenalkan produk-produk Mary Kay yang lain-lain, yang mungkin tiada di dalam senarai pelanggan. Contohnya, oil-free makeup remover. Bagi kak has, ia merupakan salah satu kemestian dalam rejimen produk kecantikan kulit kak has.
Kemudian untuk urusan pembelian, ia boleh dibuat secara terus melalui telefon atau email. Pembayaran seterusnya akan dibuat melalui bank transfer.
Untuk penghantaran pula, kita ada perkhidmatan poslaju. Produk akan dibungkus kemas sebelum penghantaran dibuat dan biasanya, barangan akan tiba dalam masa 2 atau 3 hari bergantung pada lokasi.

Mudah bukan?


Inilah contoh barangan yang telah siap dibungkus sebelum dihantar kepda pelanggan menggunakan perkhidmatan poslaju.

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya