Sunday, February 17, 2013

One Woman Can Beauty Contest

Sempena dengan ulangtahun ke 50 Mary Kay,  Mary Kay Malaysia telah melancarkan One Woman Can Beauty Contest.  Peraduan mudah ini bakal membawa pemenangnya ke Hong Kong selama 4 hari 3 malam. Bukan itu saja,  anda juga berpeluang belajar bidang peragaan di sana.  Dan berpeluang menjadi cover girl untuk majalah bulanan kami,  Applause.  Dan katalog kami,  The Look.  Hebatnya!! Sangat mudah.  Anda tidak perlu mempunyai bentuk badan menarik atau ketinggian seorang model.  Ia terbuka kepada semua wanita berusia 18 tahun ke atas.

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah datang berjumpa saya atau Beauty Consultant anda.  Kami akan sediakan peralatan dan panduan untuk anda bermekap sendiri dan gambar anda akan di upload ke website Mary Kay Malaysia untuk di like oleh kawan-kawan anda.  Senang bukan?


Apa yang perlu anda lakukan?
Hubungi saya untuk tempahan.

Kepada warga Terengganu dan sekitar Besut,  saya akan berada di Besut pada Jumaat 22 Februari ini.  Sertai bengkel penjagaan wajah kami dan belajar bermekap bersama kami.  Dan kita ambil gambar sebelum dan selepas untuk dihantar ke Mary Kay Malaysia jika anda berminat dengan peraduan ini.

Kepada warga Kuantan dan sekitarnya,  saya akan berada di bandar Kuantan untuk Bengkel Penjagaan wajah pada 23 Februari ini dan kita juga akan belajar untuk mendapatkan warna foundation paling natural untuk anda.

Kepada warga Kedah,  saya akan berada di Kulim pada 1 Mac ini untuk Bengkel Penjagaan wajah.  Aktiviti yang sama akan diadakan di sana juga.  Inilah peluang untuk anda belajar menjaga wajah,  belajar cara cuci muka yang betul untuk kelihatan awet muda,  bertemu dengan Top Directors di Malaysia dan mendapatkan ilmu jika ingin berjaya dalam karier di Mary Kay dan sudah tentu untuk belajar mekap bersama Pengarah Jualan yang hebat-hebat.

Dan kepada warga Lembah Kelang,  anda tidak pernah saya lupakan.  Hubungi saya untuk tempahan.  Kita boleh berjumpa dan belajar secara one-to-one.  

Dan kepada warga Johor Bahru,  Pulau Pinang,  Kota Bharu, saya ada Beauty Consultant yang hebat di sana yang boleh membantu anda ya.

Sila SMS atau WhatsApp saya di 016-361 0628 sekarang juga

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya