Thursday, July 25, 2013

Bengkel Penjagaan Wajah Mary Kay

Bengkel Kecantikan Mary Kay di Cheras

Salam Ramadhan semua ..
Saya baru saya pulang dari mengerjakan Umrah pada Ahad lepas.  Nanti saya update perjalanan umrah saya kemudian ya.  Sekarang masa untuk berkerja ..

Kepada wanita sekitar Kuala Lumpur,  ada berita baik menanti anda.  Saya akan mengadakan bengkel penjagaan wajah dan mekap asas pada hari Ahad 28 Julai ini di Cheras.  Yang lebih menariknya,  kami juga akan mengajar anda fesyen tudung Hari Raya sama ya .. wah 3 dalam 1 ni ..

Jangan lepaskan peluang ini ya.  Segalanya PERCUMA .. Segala alatan untuk facial dan mekap akan kami sediakan.  Anda hanya perlu bawa wajah anda sahaja ya ..

Jika berminat sila PM atau whatsapp saya segera di 016-3610628.

Jumpa anda di sana ya ..

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya