Wednesday, July 3, 2013

Mary Kay Pink Car Guest event


Mungkinkah anda sedang mencari peluang perniagaan?  Tetapi tidak tahu apa yang perlu anda buat?  Apa yang mungkin menarik minat anda?  Dan yang mudah?

Jom ke majlis Pink Car saya pada hari Sabtu 6 Julai ini.  Lihat sendiri bagaimana istimewanya layanan pihak syarikat terhadap kami.

Dengarkan cerita saya.

Mungkin ada persamaan di antara kita.

Saya masih berkeluarga.  Ibu kepada 4 orang anak yang sedang membesar.  Dahulunya saya seorang Pengurus IT.  Yang tiada keyakinan diri.  Yang tiada pengalaman berniaga.  Yang tiada pengalaman mengetuai lebih dari 10 orang ahli kumpulan.
Tetapi kini saya mempunyai 160 orang ahli kumpulan.  Yang kebanyakannya seperti saya sendiri - tiada pengalaman dalam bidang kecantikan dan perniagaan

Sila hubungi saya jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang apa yang Mary Kay boleh tawarkan kepada anda.


No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya