Thursday, August 22, 2013

Majlis Pink Car saya

6 Julai lalu telahpun berlangsungnya majlis rasmi penyerahan kunci Mary Kay Pink Toyota Altis saya.  Saya berasa amat terharu dengan penghargaan pihak syarikat yang telah menghadiahkan majlis yang sangat berprestij itu sebagai penghargaan di atas kejayaan saya dan unit saya.

Tidak pernah terlintas di fikiran saya akan mendapat hadiah sebuah kereta.  Dan tidak pernah saya berani untuk mengimpikan untuk mendapat hadiah sebuah kereta dari syarikat tempat saya berkerja.  Tapi itulah Mary Kay.  Di Mary Kay lah saya belajar untuk menanam impian besar.  Dan di Mary Kay juga saya belajar untuk bertekad.

DARE to DREAM.
BELIEVE in your DREAMS
DETERMINE
HAVE FAITH
LOVE
And NEVER GIVE UP!!

Itulah resepi saya


Pink Car saya dihias cantik.  Hingga menarik perhatian tiap driver yang berselisih dengan kami.  Dah lah warna pink,  siap deco macam kereta pengantin lagi ... tapi memang cantik kombinasi ni kan?  Pink car with blue deco .. both are my fave colors!!


Ini adalah barisan Sales Director yang hadir ke majlis saya bersama dengan Mary Kay Malaysia-Singapore GM,  Encik Nasution.  Thank you all sister directors for your support and love!!  Mereka ini adalah antara mentor-mentor hebat saya di Mary Kay.


Dan ini adalah antara BC Crystal Swan unit yang hadir.  Semua ahli Crystal Swan hebat-hebat.  Dan Pink Car Unit adalah lambang kejayaan kita semua.  I love you!!


Ada yang datang dari Miri.  Ada yang datang dari Kota Bharu.  Ada yang datang dari Besut.  Dan yang tidak hadir,  sentiasa tetap ada di hati saya.
Thank you my dear sisters!!





No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya