Friday, December 13, 2013

Di mana boleh saya dapatkan konsultasi Mary Kay secara PERCUMA?

Anda sedang mencari konsultan berhampiran dengan anda?
Jika anda berada di sekitar Lembah Kelang,  Petaling Jaya,  Shah Alam,  Sungai Buloh,  Kuala Lumpur atau Putrajaya,  saya sedia bertemu dengan anda untuk sesi facial secara percuma.  Saya juga bersedia untuk ke tempat anda kiranya anda berada di sekitar Kajang,  Seremban,  Bangi,  Tanjung Malim atau Ipoh.
Dan jika anda berada di sekitar Melaka,  Johor Bahru,  Kemaman,  Kuala Terenggau,  Besut,  Jerteh,  Kota Kinabalu,  Kota Belud,  Miri, Kota Bharu,  atau Pulau Pinang,  saya juga ada konsultan di sana yang boleh membantu anda secara percuma.

Apa yang penting,  anda puashati dengan servis kami. Saya akan cuba membantu anda mengatasi masalah jerawat,  jeragat,  parut bekas jerawat,  pori-pori kasar,  kulit kering atau berminyak dengan produk Mary Kay yang paling sesuai.

Jika anda inginkan kelas grooming atau bengkel kecantikan di tempat anda,  saya juga boleh membantu.

Jangan tunggu lagi.  Sila PM saya di 016-361 0628 sekarang juga.


Kelas penjagaan wajah di Putrajaya



Bengkel penjagaan wajah di Kota Bharu


Kami juga ada alat solek


Set penjagaan wajah yang kami guna dalam kelas



Lipstick Party di Putrajaya 

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment. Tinggalkan jejak anda di sini ya